Home > Uncategorized > Yama

Yama

Aklıma geldiğinde yada yolum düştüğünde mutlaka uğradığım bir mağaza var Kadıköy’de.Defolu ürünler satan depo gibi bir yer.Genelde H&M; marka ürünleri etiketi kesik ve defolu olarak buluyorum.Tabi çok uygun fiyatlara denk geliyor.
Mesela bu iki pullu tişörtü 3 liraya aldım.Beyaz olanın defosu tam parmağımın orada..o yüzden oraya beyaz yada mavi yıldız şeklinde bir yama yapmayı planlıyorum en yakın zamanda.Ama gri olanın defosu arkasında büyük bir yırtık o yüzden henüz karar vermedim.Belki tişörtün arkasını komple beyaz eski bir tişört ile değiştiririm.

                                                                  ve kocaman bir delik

 Bakmayın söküğün küçük göründüğüne.Oraya hemen bi rozet yerleştireceğim sade birşey bulmalıyım..

Bu beyaz tişörtün sağ omzunda delik var.Oraya geniş bir omuz rozeti yapmayı düşünüyorum..Aynı anda başka fikirlerde oluşabilir tabi.2 TL olan bu tişörtten 2 tane aldım.Yapımı bittiğinde hepsini burada paylaşacağım.

Categories: Uncategorized
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a comment