Home > Uncategorized > sOn 2!

sOn 2!

Yeni yıla 2 gün kala ben de ne telaş var ne de heyecan.Aslında yeni farkettim de ben meğerse yılbaşlarını sevmiyormuşum.Nedir o 10’dan geriye saymalar, kafada kırmızı kukuletalar, uzayan düdükler…Bangır bangır müzik ve bir yemek telaşı, pistte göbek atanlar, siyah giyen kadınlar ve kırmızı rujları + kırmızı iççamaşırları vs…Hani 364 gün gitsem 30 lira ödeyeceğim mönüye 365. gün niye 150 lira ödeyeceksem?İtirazım var!Yılbaşı ağacına eyvallah.Annem bizden daha hevesli olduğu için yılbaşı ağacını hemen kurup süsletti.Altına hediyeler yerleşti.Nereden baksanız 3 gündür orada o hediyeler.E tabi bir de bunun görünmeyen kısmı var.Hani eşe dosta şeklinde.Onlara da hediyeleri odalarda duruyor.Bu sene yılbaşı programı yapan arkadaşlarıma başından söyledim.Pahalı programlara gelemem!
Geçen sene uzun zamandır geçirdiğim en iyi yılbaşıydı (kimse alınmasın).Annem ve babamla Bağdat caddesine yürüdük, hafif bir akşam yemeği yedik ve extra bir fiyat ödemedik.11 gibi eve döndük.Yeni yılı evde kutladık.Süper huzur dolu ve sakin.Bu sene de bir aile yemeği için nişanlımın evine gidiyorum.İlk nişanlı yılbaşımız ama sorarsanız birlikte 5 toplamda 6 yılbaşı gecirdik.Ben 2010’a girerken o askerde gazoz içip uyumuştu bile.Yani bu senede sade,sakin bir yılbaşı beni bekliyor.Hediyelere gelince..Murtiim (nişanlım) tam bir ATA DEMİRER hayranı.Ona 21 ocakta BKM de bir A.D gösterisinden bilet aldım.Bayılacağına eminim.İlginç hediyeler klasik hediyelerden daha çok hoşuma gidiyor.Mesela görümcem 20 günlük bir anne.Ona da “best mom ever” yazılı bir plaket aldım.Peki kendime?Tabiki bana en güzel hediye mutlaka daha önce gitmediğim bir yerde akşam yemeği yemek…!
resim http://www.mobilresim.com/komik-resimler/yilbasi-agaci.html adresinden alınmadır…

Categories: Uncategorized
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a comment