Home > Uncategorized > Yamaladık

Yamaladık

 Yamalanması gerekenlerden birini yamaladım. Fuşya rengi bir kurdele buldum evde. Bildiğiniz paket kurdelesi. Kim bilir hangi hediye paketinindi. Dikdörtgen şeklinde kestim. Sonra kenarlarını minik üçgenler keserek şekillendirdim.Sadece 1 kere kıvırarak ince başka bir siyah tül kurdele ile bağlayarak sabitledim. Arkasından gözükmeyeceği için önce söküğü pembe iple diktim ardından kelebek makarnası şeklindeki yamayı oraya sadece ortasından sabitleyerek diktim. Sonuçta ortada sökük kalmadı.Belki fotoğraflarda çok belli olmuyor ama fuşya rengi fiyonk tişörtteki fuşya rengi pullarla neredeyse aynı. Sanki hiç yama yapmamışım da o kurdele hep oradaymış gibi.İtalyan tişörte lezzetli bir İtalyan makarnası ekledim, oldu bitti…
  

Categories: Uncategorized Tags:
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a comment