Home > Uncategorized > Hazırlık aşaması

Hazırlık aşaması

Bu internet sağolsun!!Ne arasan buluyorsun.Yeni tasarımlar,yeni yazılar,yeni arkadaşlar,yeni tarifler…Ben de yapacaklarımın listesini çıkarıyordum bir süredir.Artık neler yapacağıma bakıp karar vermem gerekiyordu. İnternette oraya bak buraya bak derken süper siteler keşfettim, kimilerine bayıldımm!!!!!İstedinizmi ilham kaynağı olabilecek hatta size çoğu şeyde tüyo verecek siteler var.Azcık tık tıklayın.Mesela Laçin Tenel diye bir mimar buldum.Meğer ne meşhurmuş.Tasarımları süper.Samimi ve farklı geldi yaptıkları.Aynı zamanda benimde tam aradığım bir tarzı yaratmış kendinde.Belki de annemin de bir mimar olmasından dolayı daha samimi geldi bana, bilemiyorum.Ama “işte bu” dediğim anlardan biriydi.Mutlaka onun tasarımlarından yola çıkacağım eminim.Benzer tasarımları yapıp burda sergileyeceğim elimden geldiğince.Son hazırlıklarımı yapıyorum.Sonra burada dikiş dikmeyi nasıl öğrendiğimi sergileyeceğim.DIY (do it yourself) projelerle karşınıza çıkacağım!!Dönüşüm muhteşem olsun!!!
Categories: Uncategorized
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a comment