Home > Uncategorized > yamaladık-2

yamaladık-2

Yamalanmak üzere bekleyen sweat de artık yamalandı.Uzun zamandır bir dikişli rozet arıyordum.Cuma pazarından bulduğum gibi aldım.Zaten aklımda sportif olan bu sweatshirtü kokoşlaştırmak yoktu.Ne de olsa spora giyerim diye almıştım.Hatırlarsanız bunun ön kısmında bir yırtık vardı oldukça büyük.Tabi defolu alınca daha ucuza geliyor diye almıştım hemen.Defoyu kapatma zamanı gelmişti.Tek yaptığım dikmek oldu.Ama eğer dikmeye üşenirseniz büyük tuhafiyelerde çift rafalı tela satılıyor metreyle.Ondan alıp kumaşın arkasına kesip ütüleyince dikmek istediğiniz kumaş ütüyle yapışabilir hale geliyor.Üşenenlere tavsiye…

GG dizisini hepimiz biliyoruzdur.Gerçekten bayılarak izlediğim bir dizi değil ama o kıyafetler beni hayal dünyalarına sürüklüyor.Zaten dikişe merak salmam da bu diziyi izlememle başladı diyebilirim. Normalde kolsuz yeleklerden hiç hoşlanmam ama dizide gördüğüm bir model çok hoştu.Üstü hep işleme doluydu.Bende şans eseri Zara nın meşhur kasa kuyruğunda beklerken gördüğüm bu krem rengi yeleği dokusunu çok beğenip aldım.”Ben bunun üzerine iş yaparım” diyerek aldığım yelek 19 tl.Tabi üzerine yapacağım iş dizideki kadar detaylı olmayacak çünkü o baya sabır ister bende de okadar sabır yok.Ama beyaz tişört üzerine krem tabanlı üzeri taşlı bir yelek hoş olur diye düşünüyorum özellikle gece bir yere çıkarken.Çünkü o taşlar spot ışığı altında parlayacak şıkır şıkır.GG dizisinin kıyafetlerini herhangi bir mağazadan seçip sete getirmiyorlar.Dünyanın  her ülkesinden GG setine kıyafet gönderiliyor.Çoğu tasarımını kendi yapan bloggerlar dizinin setine kendi tasarımı kıyafetlerini gönderiyorlar ve “dizide sizin kıyafetiniz yayınlanacak” diye mail atıyorlar tasarımın sahibine.Oyüzden kıyafetler hep birbirinden farklı ve tarz sahibi oluyor.Klasiklerden uzak!

Categories: Uncategorized Tags:
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a comment