Home > Uncategorized > Bileğime bilezik

Bileğime bilezik

Made by asK
En baştaki salı pazarından alıp kaybettiğim bileziğin bir kopyası.Yapması çok kolay.3liraya almıştım.Gerçi bende maliyeti 3 lirayı geçti ama çok beğendiğim için yeşillisini yapmıştım.Aldığım kırmızıydı.Keşke kaybolmasaydı.Burada dikkat edeceğiniz sey kumaşı zımbaya sıkıştırmak cidden zor oyuzden ben önce kumaşın ucunu yakıp yapmıştım.
.
İkinci fotodakini yapalı nerden baksanız 9 sene olmustur.Lisedeydim hatırlıyorum.İlk yaptığım başarılı bilezikti.Zincirin içincen tül kurdele geçirip cam ve kristal boncukları ona sabitlemiştim halkalarla.Hiç kararmadı.

3. foto labrador taşlı ve kristalli uzun çift dolamalı bileziğim.Yarı değerli taşlar arasında en sevdiğim çünkü yanardöner şıkır şıkır bir görüntüsü var.Fotoda belli etmeye çalıştım.

Sonuncusu ise trumaline taşlarından yapıldı.Sadece o kadarcık taşlar bana 20 liraya patladı.Ama severek takıyorum..!!!


Categories: Uncategorized Tags:
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a comment