Home > Uncategorized > Sedefli bilezikler

Sedefli bilezikler

Made by asK
Tamamen sedeften oluşan bilezikler.Günlük hayatta da rahatlıkla kullanıyorum , gece bir yere çıkarken de.Çok boncuk kullanmayı artık sevmiyorum.O yüzden biraz yarı değerli taş olmaları beni kurtarıyor.


Categories: Uncategorized Tags:
  1. January 31, 2011 at 10:05 am

    supersin Aslinurcum devam diyorum :)) kolay gelsin…

  2. asK
    January 31, 2011 at 11:27 am

    Teşekkürler cnm…!Sedefli bilezikten hemen yapıyorum sana en kısa zamanda=)

  3. February 17, 2011 at 8:44 pm

    canım süper bilezikler bayıldım bayıldım:) sanırım blogunda kaybolcam:)"Özlem"

  4. asK
    February 22, 2011 at 2:47 pm

    @özlem…çok teşekkürler canım..sen kaybol ben daha yenilerini ekliyorum ama onları kaçırma=)

  1. No trackbacks yet.

Leave a comment