Home > Uncategorized > Yeni yetme dikiş

Yeni yetme dikiş

Dikiş dikmek için en gerekli şeyin singerin “Dikiş Rehberi” kitabı olduğunu anladım.Büyük kitapçılarda 40 lira olan kitap singerin kendi mağazasında ve internette 25 TL.İçinde akla gelmeyecek yöntemlerle dikilmiş modellerden tutun en klasik modellere kadar hepsinin detaylı anlatımı var.Hayran kaldım.Elimde büyüteç bakıyorum 2 gündür her detaya.Öğretici kitap diye ben buna derim.
Dikime gelinceeee…Kumaşları cuma pazarından topladım Kadıköyden.Tanesi 1 liraya parça kumaşlar.Kesip kesip biçtim.Düzgün şekiller vermeye çalıştım elimden geldiğince.Gecenin bi vakti makine yeni ya tabi hevesler de taze taze.Hemen dikmeye başladım.Sadece kese yapıp bıraktım ama onu dikene kadar neler çektim bir de bana sorun.Meğer öyle internet videolarından izlendiği gibi değilmiş.İçine kıvır, tersten dik, düz çevir ,sağdan kapa, düğüm attır derken rezil rüsva halde diktim 2 adet kese koskoca 1 saatte!El kadar 2 kese beni bi zorladı.Bir de annem usta tabi baştan söyledi bana “bu kumaş seni yorar”. Biz de tabi yiğitliğe laf ettirmeyeceğiz ya dikeriz deyip işe koyulduk.Anam böyle kumaş olmaz olsun.Kenarını  kapıyorum overlok deniyorum olmuyor.Sürekli kenarından iplik atıyor.Gece gece deli etti beni.


Sonunda bitirip anneme gösterdim.Böyle aldı eline şöyyyllleeee bi baktı.Aynen şunu dedi “iyi.bu mu?”.Bende kendime şunu dedim.
“Dönüşüm muhteşem olacak!!”
Categories: Uncategorized Tags: , ,
  1. January 31, 2011 at 9:19 pm

    şu anda annemle oturduk senin sayfanda geziniyoruz:) annem diyoki 'senin dikiş konusundaki azmini kutluyor ve her seyin bir başlangıcı vardır bu yollardan gecmeden zaten bir sey ögrenilmez. eğri büğrü yapa yapa doğruyu bulucaksın.' :)) ayrıca takı tasarımlarınıda cok begendi…

  2. asK
    February 2, 2011 at 10:49 pm

    Cokkk tesekkur ederim.silikon tabancami aldim takilarima ve cantalarima hatta ayakkabilarima yeni tarzlar yaratacagim! Anneni coookk opuyorum seni de!!kisa zamanda fotolancaz

  1. No trackbacks yet.

Leave a comment