Home > Uncategorized > Benim de artık bir PATRONum var!

Benim de artık bir PATRONum var!

Siz hiç patronum var diye sevineni gördünüz mü? Bizzat kendim patronu var diye sevinenlerdenim.Hatta “onu ben patron ettim” diyebilirim.Burda şubat sayısında gördüğüm basit bir elbise için ilk patronumu çıkardım.Annem azcık azarlaya azarlaya çıkarttırdı bana.Ben öyle dümdüz çizmişim.Ne pens koymuşum ne kalça çizgisi ne de üstündeki sayıları.Tabi annem baktı baktı “bu ne? ben sana demedim mi üzerindeki en ufak noktayı bile mulaj kağıdına geçireceksin diye?”Tabi patronun çıkması da sürdü 1 saat.Sonunda oldu mu? Oldu. Tabi kumaşı almadan patronu çıkarırsan o patron yan gelip yatar! Kumaş alırsam patron hanım işe koyulacak!

!

Categories: Uncategorized Tags:
  1. February 20, 2011 at 9:22 pm

    Harikasınız:-)))

  2. asK
    February 22, 2011 at 2:46 pm

    teşekkürlerr efedim!!!!!!!!

  1. No trackbacks yet.

Leave a comment