Home > Uncategorized > Taşlı detay

Taşlı detay

Bir süredir yazamıyordum nedeni yoğunluk. Hatta 1 haftadır dikiş makinemi elime almadım bile. Ama işleri yoluna koyduk bu hafta bomba gibiyim. Bol bol dikiş olacak en yamuğundan en defosuzuna kadar! Önce bu yazımda çıkardığım patronum için cuma pazarına gidip kumaşlarımı aldım.Metresi 4 lira olan da var parçası 50 kuruş olan da var. Bu sefer annemle gittim ve pazarın altını üstüne getirdik beraber. Cuma pazarının benim için ayrı bir yeri var. Zara ya ait tüm kumaşları parça kumaş satanlarda bulabiliyorsunuz. Kumaşlarımı mutlaka fotolayıp göstereceğim. Süper triko kumaşları da aldım onlar da ayrı bir şahane! Cuma pazarından mutluuuuu ayrıldık. Gitmediyseniz gitmenizi tavsiye ederim!

Gelelim bugün ne yaptığımıza?DIY projesi olarak tişört süsledim. Mango-nun Kadıköy deki outletinden 3 tane aynı beyaz tişörtten aldım. Bedeni rahat ve kumaşı viscon olduğundan bir daha bu fiyata bulamam diyip tanesi 8 liradan aldım. Tabi alırken 3 tane olmasının sebebi hepsi modifiye olacak diye düşünerek almamdı. Sportif kıyafetlerin az detayla şık ve yinede sportif olmasını seviyorum. Yaptığım tek şey kafama göre birkaç taş seçip dikmek oldu. Spot ışığında şıkır şıkır parlıyorlar eğer taş severseniz.Üzerine gri bir salaş hırkayla gayet sportif sade ve şık. Kolye kullanmak istemediğiniz bir gün giyin ve çıkın!
Categories: Uncategorized Tags: , ,
  1. February 14, 2011 at 10:32 pm

    mangonun kadıköyde outleti olduğunu bilmiyordum 🙂 mango adı altındamı başka bir mağaza mı?? bi de bu taşlarla ilgili bi sorunum var benim. paslanma yapabiliyorlar ya da sararıyorlar yıkanınca. haberin olsun :/

  2. February 15, 2011 at 8:16 pm

    Müthişş olmuş yahu ellerinize sağlık :))

  3. asK
    February 16, 2011 at 6:52 pm

    @jazs mangonun 4 katlı outleti kadıköy bahariyede sanırım 9 senedir var. mutlaka ugramalısın en üst kat muhteşem toplama eski sezon dolu. taşlarla zamanında bende problem yaşıyordum oyuzden bu taşların yurtdışından gelenlerini kullanıyorum. eminonunde aldığım yer fiyat farkını söyluyor ama yıka yıka bişi olmuyor. eğer ucuza kaçmak ıstesen taşların arkasına cila sür=)

  4. asK
    February 16, 2011 at 6:53 pm

    @modafobik çok teşekkur ederim.size basit ama zewkli bulduğum yapması 5dk süren bir dıy proje=)

  5. February 16, 2011 at 7:38 pm

    ben nası bilmem o outleti yaa 😦 ama anadolu tarafını pek bilmiyorum sanırım o yüzden 😦 çok teşekkürler iyi oldu öğrendiğim. tişörtü de güle güle giy :))

  6. February 20, 2011 at 9:17 pm

    Bende Mango'nun Outletinin 4. kat müdavimlerindenim, inanılmaz fiyatlara çok güzel parçalar buluyorum , hele cumartesi sabahları erkenden kimseler yokken çok rahat tavsiye ederim:-))Sevgiler güzel kızım,Neşe

  7. asK
    February 22, 2011 at 2:44 pm

    @jazs teşekkur ederim ilk fırsatta Kadıköye gitmelisin@neseersoy ben daha cok pazartesi sabahlarını tercih ediyorum=)temmuz indirimleri bir başka harika oluyor!

  1. No trackbacks yet.

Leave a comment